Lørenskog Ishockey og Sportslig Utvalg (SU) er glade for å kunne ønske Espen Olsen Lie velkommen som ny hovedtrener for klubbens U18-lag.
Espen kommer inn i rollen med bred erfaring fra både senior- og aldersbestemt hockey. Gjennom flere år har han hatt treneroppdrag i både Lørenskog og Furuset, og han er et kjent ansikt i ishallen. Med god kjennskap til både klubbmiljøet, spillerne og kulturen i Lørenskog, har han et solid utgangspunkt for å videreutvikle U18-gruppen.Som trener er Espen opptatt av langsiktig utvikling og tydelige rammer for spillerne. Han mener det er avgjørende å ha en rød tråd gjennom hele utviklingsløpet, hvor spillerens læring og progresjon står i sentrum.
– For meg handler det om å ha en klar retning i spillerutviklingen, der spilleren er i sentrum, og at vi bygger på en felles filosofi hele veien.
- Espen
U18 er en viktig fase i utviklingen for unge spillere, og med Espens erfaring og kompetanse får laget en trener som både stiller krav og legger til rette for læring, mestring og videre utvikling.Vi ser frem til å få nytte av Espens engasjement, kunnskap og erfaring, og er trygge på at han vil bli en viktig ressurs for både spillergruppen og klubben som helhet.Vi ønsker Espen hjertelig velkommen tilbake i trenerteamet og ser frem til samarbeidet.
Velkommen på laget, Espen! 🔴🏒